Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

November 06, 2012

Primadona

Sapa tengok show tu?
apa ke hal lah ya..sampai 4 orang nak kena jadi host?
semua macam berebut nak cakap..
hehehe
ntah apa2 lah ASTRO ni...jgnlah main ambil jer program2 ni...
orang bayar bukan nak tengok program ntah apa2.
.
.
lagi satu MELETOP tu..
takder idea langsung..apa yang meletop pun tak tahu lah.
came on la..dah banyak lah program2 macam tu
buat lah lain pulak..
asyik dok citer retiss jer
.
.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi