Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 22, 2014

Potong kek

Assalamualaikum w.b.t

Semalam balik pun dah lewat...
abahnya cakap tak payah...tapi ibu kan...nak jugaklah.
so end up beli jerlah kek apa yang ada...
balik tak sempat2 budak dua orang tu...nak potong kek
nasib sempat mandi dulu..yelah dah nak maghrib, orang sibuk nak solat dorang sibuk nak potong kek.
di larang pun bukan nak ikut...tak sabar
sudahnya...tok mek siap bertelekung baca doa selamat..
kami jer pun...takder buat apa2..ibu x sihat, selsema & demam tak habis2:-)
jadilah...
5 tahun sudah...

tengok syahmi, rambut x sempat nak sikat:-)

belahan jiwa ibu & abah:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi