Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 27, 2014

Sejuk

Assalamualaikum w.b.t

Sejuk sungguh udara 2-3 hari ni...
Orang2 tua kata bila sejuk macam ni tu tandanya nak kemarau..
Tapi katanya ini suhu sejuk melampau dah sama dgn suhu musim sejuk di London...iya ke?
wahhhh merasa jugaklah suhu cuaca kat London ek...nak pegi rasa macam mimpi jerlah kot...hehehe
sekejap jer ni...lepas ni merasa la suhu panas boleh cecah 40'c...musim panas pulak la:-)

1 comment:

Kesuma Angsana said...

so cuaca kat kel skang ni mmg sejuk giler ke hehehe

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi