Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 22, 2014

Sakit telinga

Assalamualaikum w.b.t

Syahmi sekarang ni sakit telinga, sampai demam budak tu...
tak tahu apa sebenarnya jadi...dah bawa gi klinik, tapi doktor tengok takder apa2...tapi x boleh disentuh, sakit katanya...tido pun mengiring jer....
syahmi ni kalau demam mmg akan batuk2...macam nak lelah..
harap takder apa2 la...tengok telinga dia takder pulak nampak macam bengkak ke apa...kalau kakak hari tu ada binatang apa ntah la....pepeijat kut..ntah, sakit jugak...ke klinik la jugak nak buangkan bendalah tu...

rumah duk kawasan hutan..macam tu la..macam2 parasit ada:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi