Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 05, 2008

cerita...ceritu..

hmmm hr aku tak kebizian...so aku leh update blog ni...
cite pending tu bnyk x bnyk la...ada la yg blh release aku release la kan...
aku ada terbaca satu blog...
dia wt entry blog yg dia tak suka ke hapa ntah aku tak ingat...
ada la 2-3 jenis blogger yg dia tak suka...
antaranya....blog yg update sekali-sekala....blog yg suka tunjuk2....etc...
bg aku suka org tu la kan...tu kan dia punya blog...
tak semua org wt blog tu blh ngadap blog nk update hehari kan...lain la klu dh tegar benar & ada income tuk dia...
pastu suka2 dia la nk tulis pepun...jln kt mn2 ke...beli apa2 pun..apa susah...dia nk tipu ke nk k*****g ke apa ke.....nk baca2 baca la...tak nk sudah...
pelik betul la...tu pun nk masuk pala otak....
bg aku senang je...aku ada ms aku bc blog saper je...tp blog yg aku terjah hehari walau sibuk mn pun aku akn bc gak...antaranya redmummy....kak ita...umimia...zaimahVP dan ada la 2-3 lg.....
yg lain tu aku jengah2 gak la...aku suka bc blog dema semua ni...mcm2 ada...

2 comments:

ita.itu said...

ala yang..terharu akak ko suka baca blog akak..mekasih ek...eh blog sp ko ckp dia x suka blog org nunjuk2 tuh..nak add dia leh x? hehe

Anonymous said...

thanks for being my loyal reader

:)


kak red

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi