Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 06, 2008

PUASA

Puasa dh dekat kan...
kejap je...
dulu puasa ngn mak je...skrg tambah lg sorang...abg la...
mcmn la ek...dulu aku ngn mak ala kadar je...
maklum 2beranak je...
thn ni meriah sikit kut..
biasa kat rumah tuh 1 minggu nk raya baru meriah..
semua dh berkumpul...
makanan pun mcm2 la...
pastu rebut2...oooo nikmat sungguh aku rasa time tu...
tahun ni puasa 1st time sbg isteri & plk aku peknen...hmmm camner la nafsu makan aku nnt...
huhuhu...insyaAllah tahun ni puasa aku penuh la kut...
mintak2 Allah kuatkan aku & berikan aku kesihatan yg baik...amin.
nasib mabuk2 dh takder....cuma klu bau yg agak teruk tu mmg aku takleh la...
hmmm tak sabar nya aku nk puasa tahun ni....agak2 aku dapat duit raya tak klu aku puasa penuh? hehehe....sapa nk kasi?

3 comments:

mummysyafie said...

tahun ni puasa penuh? pegnen erkk..taniah..

tapi kalau pegnen time puasa kena jaga kesihatan elok² tau...utk baby dan mama..

S.YanaZ said...

Salam.
Duit raya hmmmm...kena mintak kat hubby.

:P

shaliza said...

mummysyafei;tq mummmy...

s.yanaz;hehehe tu semestinya kan...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi