Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 13, 2008

Jom Gelak

huhuhu...cite lawak ok semalam..
balik keje smlm aku ajak abg gi pasar malam...
dekat je ngn rumah...
pastu tgk motor yg biasa abg bw gi ke keje minyak kering...
kami biasa tuang minyak dlm tong utk semua motor kami...
nk jadi cite plk dlm tong pun takder....
pastu nengok satu lg...
lm gak la x naik motor tu...
blh la...lgi pun dekat kan...
tgk minyak dulu kot2 takder minyak gak..
ok ada...so pgi la kami ke pasar mlm...
beli2 apa yg patut...then balik...
ms balik tu moto ok lagi...
smpi tgh padang motor tiba2 tersengguk2...hah buat hal la plk..
dh la nk maghrib dah...adoila...
start2 takmo gak hidup...
aku dh bebel2....hehehe aku gak yg ajak td...
then abg kol member dia...
nasib orang tu sudi nk nolong...
klu tak jalan kaki la kami smpi rumah...
dekat2 pun blh peluh gak...
smpi2 umah abg bantai gelakkan aku....bkn apa abg mmg dh tak nk pgi...aku je iya2...
pastu jd lak cam tu...aku pun ckp la serik dh nk naik moto tu...
abg ckp tu la org pompuan susah sikit dh serik la apa la....
betul gak kan...org pompuan ni takleh susah sikit...emmm mcmna la nk jadi wanita solehah gitu...
huhu terfikir aku...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi