Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 07, 2009

KEJAMMMMM

sakit hati benar sy.....
mesti ramai yg dh bc paper & dgr berita mlm td kan...
yg buat lagi sedih mangsa jugak sdg peknen....kejammm nya ko wahai peragut...mana la hati perut ko ek....dh bnyk kes mcm takder penghujung kan kes2 mcm ni....klu nk ckp mmg takkan habis.
apa perasaan mereka jika ank pompuan....isteri....famili mereka yg jadi mangsa kan...mn la akal seorang manusia dlm diri mereka...baikla jadi peragut yg dok ragut rumput dipadang tu (dgn kata lain binatang ternak...lembu..kambing dll) ada gak pekdah. cukup umo blh buat kenduri.....geram okey...
hanya Allah yg boleh hukum dia dengan adil seadilnya....hukuman dunia tak mungkin akan menginsafkan mereka2 ini. Hati batu...KERAS!!!

4 comments:

Mr PenyuBiru said...

aku agak peragut ni tak baca paper dan tak tengok berita. mesej tak sampai kat diorang.

Zana S said...

kesian sgt. anak dia yg ada pun kecik lagi. mmg mati tali gantung je peragut yg bawa kepada kehilangan nyawa nie.

shaliza said...

penyuBiru; org mcm dorang mn kesah ngn berita ke apa...bengong

shaliza said...

kak zana; entah la kak...tu pun klu dapat si peragut kejam tuh...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi