Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 31, 2009

Pak Do nk Kawin lain

hahaha...
mati aku klu famili aku yg lain ada baca blog aku ni...
mcm2 aku stori dlm ni...
famili aku belum tahu lagi aku ada blog ni..
sb tu jgk la aku cam malu2 kucing nk amik photog klu ada event famili ke...
mkn2 ke. Sb nyer kang ada nanye eh gambo maknan pun nk amik jugok ko?
hah kang pecah lobang kang...huhu
tu la pasal kebanyakan gambo takdok dlm entri.
ok kita smbng cite pak do aku ni...

dia soh aku beli kain pasang utk bawak gi rumah bakal isteri...
nk gi tetap hari..
so aku beli la...
2 pasang...merah ngn ijo (2-2 color feveret aku)
aku tak pgi pun...abg cam mls nk pgi so aku pun mls gak la, tgu kawin nnt insyaAllah pgi la..
Pakdo ni baru mati isteri...
Dia ckp dia takleh dok sorang2...sunyi...so nk la peneman...
so dorg decide nk langsung 12.06
ish...ish...pakdo klu x silap ni kali ke-5 kut pakcik aku sorang ni kawin...
huissshhhh sakan pakcik aku sorang ni...mmg xleh dok sorng2 la dia.
mcm2 la yg menyebabkan punca perpisahan dia...mati pun ya...
apo2 la janji kita happy (nyanyi ya mcm amy mastura)
so kita tgu hari bahgia dia plk...
tp cuti skul ni mmg byk undangan ek..
aku satu hapa pun beli lagi gift utk undangan2 tersebut...
huishhh nk kn pi cari ni...malasnya nk kuar...

2 comments:

Chenta said...

hahaha... meriah sungguh kawen kali ke 5.

Owg lelaki memang takleh dok sorang. mesti nak peneman, pastu bila dah berteman, nak cari teman lain plak ... iskk tak paham sungguh ambo.

shaliza said...

kak linda;amboi kak...itulah dia "gentleman"...blh lagi ek kecek klate kak?

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi