Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 27, 2009

Jumaat:24/07/2009

cam biasa jumaat & sabtu adalah weken kami di Negeri Cik Siti wan Kembang...
& hari jumaat & sabtu adalah hari gerak gempur maksudnya kemas rumah la weiii...
basuh kain....lipat kain...kemas rumah....sapu laman....ohhh itu biasa lakan...
semua org pun camtu...mcm aku sorang je ye dak?
jumaat juga hari ziarah utk aku ngn abang...
samaada kami bw mak abg ke rumah sedara belah dia ataupun bawa mek aku ke sedara belah mek....huh kena fair & square kan...
takpun kami bawa both ke shoping mall....
mmg cam gitu la jumaat kami...
kalu takpun kami akan ronda2 bertiga je klu both moms tak nak ikut...
tp sblm tu akan kami pastikan lembu2 kami dah ada makanan&air secukupnya...
kita bela dia mestilah kena jaga makan minum dia....
huhu tipikal org kampung kami ni...
nk berjalan kena pastikan semua well done...
ok tu cite hari jumaat...
sabtu kami bw mek ngn anak murid pgi tanding ngaji...so see next n3 ya...



No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi