Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 27, 2009

Sabtu:25/07/09

ok cite kami di hari sabtu...
pagi2 lagi dah siap...
awl2 lagi budak ngaji dh smpi....x sabar nampaknya...
then gerak la ke Sek Tahfiz Darul Naim...
besar gak sekolah ni....amik2 digicam nk amik gambo bateri plk kong beliung...
huhu...sedih sungguh...
klu tak leh pomot sekolah tahfiz ni..
dia amik budak 13 ke 17 tahun...lelaki sahaja
pagi ramai2 hafal quran then petang belajar akademik cam sek biasa...
best tgk budak2 tahfiz ni...tenang je muka dorang semua...
ok sambung balik cite competition tu...
semua ank buah mek tak menang...
ramai ok...setiap kategori dlm 80 org competitor...
so is dosen't matter la tak menang pun...yg penting bersaing secara sihat...
so seharian la kami kat sana...
najibah good...sb tdo sepanjang majlis berlangsung...
so dia tak nyusahkan ibu dia....bagus...good girl...amin...
ok tu jelah cite weken kami minggu ni...
jumpa di lain n3....daaaaa



No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi