Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 29, 2009

Terfikir sejenak

aku mcm terfikir sejenak...
sekarang ramai org2 kita yg meninggal tiba2...
hari ni sihat tup2 dengar esok dah innanillah..
bukan apakan..yg ada blog..FB...friendster...emmm mcm2 la laman sosial yg lain...
mesti klu dah takder takleh nk update kan...
so bersawang la laman2 itu....
then tak bertuan la dia kan...
so aku just nk ingatkan better bagilah ID/p.word pd org2 yg kita sayang or kenal...
so klu apa2 jadi kat kita adalah org yg akan tlg kita update...
mcm blog arwah Yasmin AHmad tu....aku jenguk smpi hari ni takder saper update...
dia tu ok la kan dikenali so org tahu dia dah takder...
mcm aku ni sapa lah kan...
klu la buat nya meninggal tiba2...sapa nk update...huhu siannya...
apa2 pun aku minta maaf awal2 ya klu let say aku diam tanpa berita...
tu maknanya tu aku dah takder la tu...
daaa jumpa lagi...insyaAllah


No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi