Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 31, 2010

20thn akan datang

dok bertenggek kat blog VP a.k.a kak Jemah,
n3 terbaru dia 'saya doploh tahun lagi'
hahaha best gak
so sy try...
see 20thn lagi maknanya saya umo 49thn..
huhuhu sudah tua disitu.
kalau lah panjang umo boleh la merasakan..
so check it out. Lain mcm jer saya tengok..takut pulak heh.



sapa berminat blh cuba ya.

5 comments:

RieNa said...

hehe. riena pun buat jgk. pelik sungguh rupa kita.hahhahaha

Mr PenyuBiru said...

muka tak berubah.awet muda ni.hehe

LayarLara said...

takutttt.... hehhehehhehe

shaliza said...

riena;hehe tula..we see

Mr.Penyu;kita tengok nanti,insyaAllah

LayarLara;pelikkan kak?

en_me said...

xpe, me pass.. ehehe

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi