Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 20, 2010

U.L.A.R

huhuhu
dah 3x termasuk hari ni,ular masuk ofis.
huhu cuak gak la.
3x termasuk saya yang jumpa...
tapi hari ni direscue oleh JPA.
saya mmg bukan blogger yang hebat lagi tegar.
tak ambil kesempatan langsung.
just tgu je orang JPA sttle keje dia,
bila bos saya ckp naper tak amik gamba,
baru saya ingat nak amik cam.
tu pun org JPA dah nak keluar ngn ular yg ditangkap
tak sempat la hah.
kelakar pun ya gak tengok bos siap naik kosi nak tengok...
huhu
semua class penakut.
yang budak praktikal tu siap terjerit...huh kalau la teringat nak rakam tadi
kan best.
tapi takperla...dah tiba2 so mmg tak terlintas.
tapi harap jgn la ada lagi..seriau weh
sekarang pun meremang lagi bulu tengkuk ni hah.
daaaa

3 comments:

Mr PenyuBiru said...

uii.. ular masuk opis? staff baru kut.hehe.. tapi ular ape ek? kalu ular sawa ok lagi, takut ular tedung atau ular berbisa.tu bahaya tu.

LiNda said...

Ular ? tolongggg !!! terus menjerit cam hilang akal ..

huhuu... pengeli uuu...

shaliza said...

Mr.Penyu; Tak tahu la jenis apa. harap takder la lagi lps ni.

Kak Linda;haha yg kelakar budak praktikal lelaki lak tu siap jerit...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi