Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 30, 2010

kalau terdesak....

I: abg nanti abg potong sikit tali lembu yang abg baru beli tu ya.
S: nak buat apa?
I: adalaa
S: org tanya takmo cakap,mls la buat.
I: ala org nak wat skiping, ni tengok ni naik berkilo2 ni.
nak2 pulak hari2 nasi 3x tak pernah miss..
S: alooo,wat malu kompeni la,beli jer la tali skiping tu, bukan mahal pung.ado ko.
I: hehe

p/s sudah dialih bahasa ya agar senang difahami...

3 comments:

Yunus Badawi said...

kalau pakai tali lembu yg berat tu lagi lah cepat kurus hehehe

shaliza said...

YB;hehehe

ravishingpeacock said...

ini baru dinamakn ekonomi ehehe :)

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi