Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 11, 2010

Bapa ku pulang...

Bapa ku pulang dari keje.
bapaku beli kan kereta.
kereta kecil warna merah.
boleh kubuat main2..
huhu
betul ke lagu budak2 tu..
semalam kami beli basikal menan utk najibah,
kesian tengok dia dok main basikal ank jiran kat rumah ma..
tengok la budak excited tu

4 comments:

LiNda said...

ececeh... siap angkat kaki tuh. hahah

pasni, suruh ayah and ma belikan yang lagi besarrrrr tau .

cmba said...

wah...dah pandai naik beskal...mesti dia excited !

Mr PenyuBiru said...

tingginye angkat kaki, motor lalu kat lopak air ke? hihi

shaliza said...

kak linda;kalau dah tahu meminta tu kena jaga2..huhu

shima;mmg excited sgt2,org pegang pun takleh.

Mr.Penyu;tu gaya jer lebih,sb belum tahu kayuh lagi.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi