Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

November 04, 2011

budak demam

ni ha budak demam

sian dia demam+batuk+lelah (asthma)
doktor pesan bila dia batuk tu,jolok dengan tangan dalam mulut, biar dia muntah, dan kahak tu keluar.
kami dah buat...tapi tak jugak keluar kahak dia...
Asthma ni kami mmg ada . Faktor keturunan la ni.
Harap cepat hilang la ya...sebab saya sekarang dah tak kena asthma, masa kecik2 dulu je. Tapi abang ,masih ada (jarang2).
Jadi kami tahulah apa yang syahmi rasa...sesak dada. Nak kuar kan kahak tak boleh. Minta2 la jangan sampai kena sedut gas...
Alhamdulillah, kakak tak kena.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi