Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

November 16, 2011

Duit Bantuan

ramai yang dah terimakan.
duit bantuan untuk pelajar2
RM100 untuk sekolah rendah & menengah & RM200 untuk pelajar IPT.
.
.
.
Macam tak efisen je bagi bantuan tu sekarang...budak2 pun baru habis untuk sesi tahun ni...
kalau kata nak buat belanja sekolah...rasanya tak la...nak dekat buka sekolah rasanya baru mak pak gi soping brg sekolah.
alamat duit tu habis gitu jelah kalau yang makpak tak amik tahu.
kenapa awal2 dah kasi ek?
nak pancing ya?
.
.
.
huhu

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi