Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

November 16, 2011

Masterchef 2

haha
dah kena guna2 dek masterchef dah ni..gian oii
siap leh gaduh ngn org2 kat umah nak chop tv
huhu
by 9.00 pasti kan syahmi tido kalu tak takleh nak tumpu...bengang sungguh apaknya.
mlm tadi mcm tak kena lah buat peserta task macam tukan...
kalau dari segi logiknya pun mana ada restoren datang ramai2 macam gi kenduri...ni pendapat saya la ya...
sian peserta semua...tension sungguh mereka.
tapi saya suka sebab geng doktor gigi berjaya..
tapi jugak napelah deena takmo guna pin kebal dia tu...rasanya dia yakin kut tak terkeluar nanti...hehehe
peserta feberet sapa ya..belum ada lagi...belum nampak yang betul2
ok kang kita ngomel lagi ttg masterchef ni.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi