Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 18, 2012

bola sepak kampung

gambo tak berapa nak nampak..jauh pastu pulak guna phone jer..harap maklum.

again
apa beza bola sepak kampung
ala ada la bezanya...
main kat padang takder rumput & kadang2 tu pemain tak pakai kasut pun..
main suka2...pastu setiap team tu ramai,ikut suka la nak masuk belah mana..hhehe
semalam ada buat perlawanan suka2..ni ada sikit gambo yang sempat di ambil..
panas la nak tunggu kat situ, nak2 pulak ada anak kecik..baik balik rumah tido..


penyokong setia redwarriors ni...hehe


p/s sempena tahun melawat kelantan ni...jemputla ramai2 datang ke negeri kami yang tak seberapa ni...

1 comment:

Izan Ishak said...

dah lama tak tgk bola sepak kampung cam ni... masih ada sampai skrg rupanya ye.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi