Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 31, 2012

sekolah rendah

semalam (mmg hari2 lalu) lalu depan sekolah rendah.
sekolah tu lah jugak pertama kali saya belajar secara formal.
saya tak masuk tadika dulu..masuk pun sekejap je..
tapi walau tak habis tadika (masa tu saya dah tahu baca) ... cumanya gamba "konvo" tadika takder la kan....
.
.
semalam tengok budak2 duk training netball
game kegemaran tu masa sekolah..
best sangat main netball
boleh lompat..terbang..huhu
rasa macam burung pulak.
.
.
.
cuba sekarang suh buat macam tu
alamatnya tak lompat2 la...berat sungguh sekarang.
lari kejar budak dua orang tu pun dah termengah2 dah.
apa lagi nak main netball.
saya harap najibah akan suka bersukan macam saya dulu2...

1 comment:

Yunus Badawi said...

skrg ni kalau awak nak main netball tak payahlah terbang2 ... hehehe

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi