Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 14, 2012

kenduri+jajan+anak2

susah kan nak elak anak2 dari makan makanan ringan ni..
kalaupun kita tak bagi orang lain yang bagi.
nasib la..
nak2 pulak musim kenduri ni...lagi la seronok mereka makan.
takkan lah kita nak marah mereka makan, lagi2 depan orang kan...
redha jerlah makan..
anak2 saya bukan tak pernah makan, tapi selagi saya boleh elak mmg saya elak.
tapi kalau dengan orang lain saya tak tahu lah..
mungkin selalu la kut..huhu
nak buat lagu mana..omak eh keje...
harap tak memudaratkan lah.

p/s ibu korang kecik2 pun mkn jajan jugak...

2 comments:

RieNa said...

kalau anak2 saya lagi lah, mak sedara dorang jual jajan, bila dtg umah bwk jajan 1 beg plastik lg. si nawal tu tiap kali mak sedara dia tu dtg,terlompat2 suka,siap tnya "mak tam bwk cekelat tak?" nak larang pun takut mak sedara tu kecik hati. alahai,nak bt mcm mana..

shaliza said...

Riena;lagu tu la nampaknya...anak2 bukan dok ngn kita 24jam kan.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi