Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 06, 2012

kenapa tak update?

minggu ni malas betul
gi keje pun pakai tudung segera.
biasa pakai bawal (malas nak gosok)
weken baru ni pun takder apa sangat
.
.
cuma saya berjaya buat nasi soto...
best sangat...puas hati boleh makan banyak2
kat KB ni rasnya takder orang jual kut..(ke saya yang tak tau)
saya suka makan makanan orang jawa-soto,lontong,bakso (betul ke orang jawa punya?)
ampun ya kalau bukan...
belum berani lagi nak buat bakso..
bakso nak kena buat bebola daging kan?
huhu
nantilah saya cari resepi yang paling mudah...biasa ah saya nak resepi yang paling mudah saja...hehehe
.
.
ohh minggu ni jugak minggu puding karamel...
buat sebab atok ada kat rumah-dia suka makan kuih tu.
ala senang jer..
seloyang tu kejap je habis..
ada la simpan utk atok makan petang2...
.
.
eh kata malas kan...so cukup la dulu..

p/s hari ni hari lahir BOSS
So Selamat Hari Lahir BOSS (budget boss baca?)
Dengan pertanyaan bila nak makan nasi minyak?

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi