Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 11, 2012

ehh


alamak...
jumpa pulak tu baju yang ibu simpan ni..
actualy baju tu org bagi kat adik dia..
belum muat lagi..so simpan jer lah.
aisey budak ini...ada2 jer dia.
nak marah pun tak sampai hati bila tengok dia sengih..terus amik phone amik gambo..kang kamu dah besar esok ibu kasi kamu tengok..
macam2 peel kamu ni...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi