Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 19, 2012

jersey

ni jersey untuk budak 2 orang tu...

melayang la 70hengget...
ingatkan 10hengget satu rupa2nya 35hengget...
tapi berkualiti la..bukan cap siam la..
jersey2 ni banyak jer dijual kat studium KB tu..
nak yang murah amik jer cap siam..tak menjadi masalah pun...
janji jadi penyokong setia & berhemah...huhu

pandangan belakang

lengan tepi ada sticker liga Malaysia...

p/s...jgn lupa melawat Kelantan ya....

3 comments:

cmba said...

chaiyok...chaiyok!!!!..HIDUP
Red Warrior...!!!!

Izan Ishak said...

tgk jersey ni teringat saya masa naik kereta baru2 ni... ada org pakai dah jersey ni kat sini. penyokong kuat kelantan agaknya...

shaliza said...

shima; hehehe

Izan; ooh iya ke?

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi