Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 30, 2012

selerakan

aduhai...bilik ke apa ni?
macam tulah kebiasaan nya kat rumah sekarang.
sangat2 tak kemas
saya dah naik muak nak kemas
mengemas 1jam..elok seminit pun tak sampai.
mmg pejam mata jelah..sb kalau marah high blood presure pulak.huhu
tapi...saya sayang mereka2 tu semua..terutama yang dalam gambo tu. Orang bagi buku nak suruh baca, dia dok meratip atas buku...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi