Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 28, 2012

horeyy


huhuhu rumah dah riuh rendah...kebiasaan cuti sekolah..
tu belum semua lagi berkumpul kan...sonottt nyer..
.
.
.
tapi ada gak yang tak sonottt
jalan kat KB macam biasa jammmmmmmmmmm macamkan hari raya...sob..sob
biasa boleh sampai rumah pukul 6ptg..
kalau cuti jangan harap lah..semalam hari pertama smpi rumah nak pukul 7 sudah...
letih mek dok pijak clutch tekan brek..almaklum kete manual.
kalau jadi cikgu sonotttt la ya...cuti panjang ni...tak gitu cikgu-cikgi semua?

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi