Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 15, 2012

keje yang tak pernah habis


kerja kat rumah mmg tak pernah habis kan..
org pompuan mmg faham la kan keje apa...
masak..basuh pinggan magkuk..basuh kain baju..lipat kain
kalau yang ada helper tu ok lah kan...
yang takder tu pandai2 lah adjust ..
macam saya..kalau malas mmg berbakul2 la kain baju yang tak dilipat....(huhu bini sapa la nikan?)
biasa saya akan bangun lipat kain malam2..tu pun kalau tak diganggu somi eh anak la..biasa la budak nenen ibu ni pantang ibu gerak sikit mulalah bunyi..nak kena ibu dok bertempek ngn dia jugak...
nak lipat time dorang segar bugar mmg tak la...kang kita dok lipat dia dok sibuk punggah..huhu baik tak payah..

ni lah salah satu contoh bila dah dilipat...huhu bila siap lipat..eh taklah banyak macam yang nampak dalam bakul tu...huhu...lipat kain pun siap ada bekal minum lagi...hahaha dasarkannnnn

2 comments:

linziana said...

kemas sungguh cara liza melipat .kalah dobi u!hehehehe.salute la.

shaliza said...

lin;TQ..

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi