Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 28, 2012

kisah putus

haha
yup kisah putus cinta.
dulu kemain tak nak cerita dah pasal2 kisah cinta sekerat jalan ni..
sekarang tak dah.
dah boleh terima...usia mematangkan diri.
saja up entri ni..sebab ingat lagi hari ni hari lahir dia
mau tak ingat..rasanya dekat 10thn jugaklah orang kata bercinta..
salah ke ingat? mau tak ingat berapa duit saya habis masa tu..dah la masih belajar habis duit mak+ayah jer...
sesal dahulu pendapatan..sesal kemudia tida guna sudah..hehhe
harap (doaku) anak2 tak ikut perangai ibu dorang ni. ikut abah dia...soleh habis
bercinta pun tak...katanya lah.
huhu masing2 punya pandangan la ya.
.
.
tapi semua barang yang ada kaitan dengan budak itu sudah ku bakar...
gila sakit hati rasa masa tu..
geram sangat2...
.
.
syukur jugak jadi macam tu..
kalau tak, rasanya tak kemana pun..
Allah tu Maha Mengetahui..
Dia bagi apa yang kita perlu..bukan apa yang kita nak...Allahuakbar...Alhamdulillah
.
.
Buat orang itu, saya doakan kamu sejahtera....(entah ada lagi ke tak tahu lah) 
.
.
Buat Abang...Sayang kamu sangat2..bahagia sangat bersama cinta-cinta hati semua

1 comment:

cmba said...

DIA tahu mane yg sesuai dan terbaik tuk Hambanya....Percayalah pada-NYA...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi