Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 03, 2013

Ahlan Wasahlan Muhammad Amirul Siddiq

Assalamualaikum w.b.t

Cuti seminggu tu jugak saya & anak2 ke johor..melawat anak kakak saya...
Alhamdulillah, selamat melahirkan anak lelaki - satu2 nya anak lelaki setelah kelahiran 3 anak pompuan...
syukur, semuanya selamat & baik2 sahaja.

kami pergi naik bas jer, pengalaman pertama untuk anak2 saya.
abah dorang takleh pergi- keje, tok mek teman..yelah nak tengok cucu baru jugak tokmek pun:-)
plan asal nak naik train, cuti sekolah punya pasal semua tiket awal2 sold out..
terpaksalah naik bas..
kejung saya...kebas toksah cakap lah..rasanya lepas ni takmo dah la naik bas kalau pergi tempat jauh2..
kalau sorang2 travel takper..ni dengan anak kecil mmg agak payah la..tapi dorang seronok la..

lena diulit mimpi...alhamdulillah dorang tak meragam:-)
mimpi sampai ke bulan:-)
amirul siddiq
rindu kat amirul...sempat bf budak ni jugak:-)
tido jer kejenya..selamat dah akikah dia:-) semoga jadi anak yang soleh ya amirul...
p/s letih tapi seronok, kalau dapat pegi dgn abah sekali lagi seronok:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi