Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 12, 2013

The Apprentice Asia

Assalamualaikum w.b.t

Ber'boss' kan Mr.Tony....woww
impressive sgt dengan semua apprentice
best...mencabar mental & fizikal untuk semua apprentice

The Boss
Bosses & apprentice
 p/s saya takkan kut sampai ke tahap tu...self confidence saya sgt2 la lemah:-)

4 comments:

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

tak pnh nengok lagik rancangan ni...katernyer ader husband sazzy...

shaliza said...

Lizz; betul ada suami sazzy falak

aNoY said...

tak sempat tgk lagik....selalu tgk masterchef celebriti je hahahahaa

shaliza said...

Dilla; masterchef tu awal..so selalu dok rebut channel time tu:-) while the apprentice pukul 11mlm..tapi nak tengok online pun boleh..search jer:-)

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi