Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 19, 2013

kulit terbakar

Assalamualaikum w.b.t

anak2 saya dua orang tu abah dia dah tanda dah...senang nak kenal ...hehehe
dua2 dia cop guna ekzos motor...huhu
nak marah2 pun takleh...klu saya yang buat mesti dah bising2

kakak kena awal tahun baru ni..
adik pulak minggu lepas..
dua2 dah ada tanda:-)

masa kakak dulu susah betul nak letak ubat..makan bulan jugaklah nak kering lukanya
adik pulak kejap jer dah kering...hati kebal betul adik...mandi pun rilek jer...kalau kakak mahu orang ingat kena dera dengar dia meraung...
dua character yang berlainan...anak sulung agaknya manja lain sikit...syahmi manja jugak tapi berani:-) sesuai sgt dengan namanya-berani/bijak

p/s tak amik pun gambar lukanya...kesian saya tegok:-(

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi