Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 08, 2013

Kenduri akikah Amirul Siqqid

Assalamualaikum w.b.t

Saje je lah..dah ada gambo, kita up jerlah entri kan...gi JB pun tak sempat nak jalan kemana..insyaAllah kita gi lagi dgn abah pulak...ni adhoc punya plan...tak best 

Majlis ni angah mmg plan nak buat masa kami pergi..jadi buat hari khamis, walaupun ramai yang keje..takperlah janji kami2 semua cuti..panggil kumpulan yasin buat marhaban..cukuplah tu. yang penting korban kambing untuk nak lelaki dia..alhamdulillah...selamat

**gambo dh up di fb kalu nk tgk yang lain2

Tarikh : Khamis, 30 May 2013
Venue : Taman Daya, JB
yang diraikan..muhammad amirul siddiq
antara anak2 buah saya-hadi,atiqah,aqilah & sarah
nak adik lagi ke sarah?
kakak saya..ibu amirul siddiq


No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi