Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 24, 2013

Dahlia :-Tamat

Assalamualaikum w.b.t

sempat kan...huhu
akhirnya dapat jugaklah tengok citer dahlia tu smpi ep.40
huhu..tq la kat sapa gigih upload tu:-)
bagi saya best la citer macam tu...
taklah over sangat...pastu pelakon pun taklah yang selalu kuar kat tv memanjang - tak jemu
ni tak...buka tv10 pun muka dia jer lah...naik jemu jugaklah
 

3 comments:

Zul Fattah said...

salam.. sabor la kak.. sy plak jenis x layan sngat drama tv ni.. lbih suka layan movie, snang skit

shaliza said...

Zul Fattah; a'ah kan...movie best.

Kakzakie said...

Kakak tak tahu pun ada cerita/drama itu sebab jarang mengikuti cerita tv.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi