Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 29, 2013

sunyi sepi

Assalamualaikum w.b.t

Tahun ni raya tak tahu lah...sejarah kut
kakak saya semua cakap tak balik kampung..olololo
sapa jer ada kat rumah...alahai ni yang tak syok
tapi takper...ramadhan ada lagi kurang lebih 10 hari...lebih2 lagi diakhir2 ni, saya nak doa moga Allah buka pintu hati mereka semua untuk balik kampung...huhu
tak pernah tau dorang tak balik...tapi tahun ni dorang ada hal pulak..
kak long - nak jaga cucu, maklum org dah ada cucu...susah la kut nak tinggal cucu baru:-)
kak ngah - mentua dia sakit...nak tak nak kena balik rumah mentua la
kak nik - abe din x berapa sihat sebenarnya...mak dia pun dah ada kat sana, jadi kebarangkalian dia nak balik tu sikit...minta2 Allah bagi kesihatan yang baik untuk abe din dan gerakkan hati nak balik raya kat kampung..sebab dorang ni tak pernah tak balik raya....kesian la pulak kena raya tanpa keluarga kat kampung kan...

p/s sunyi tu yelah...tapi hati bonda mungkin terusik lah kan...kalau semua tak balik...alololo, dia mungkin faham..tapi dalam hati sapa tahu?

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi