Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 22, 2013

Syahmi 2thn 4bln

Assalamualaikum w.b.t

budak ini mmg banyak akal..ada jer
tak boleh duk diam walau seminit...dia hanya diam bila tidur:-)
cakap macam bertih...tapi masih agak pelat...its okay anak...semua tu learning proses:-)
chef in da making:-)...seksi betul chef ni
ibu sibuk nak masak...dia lah jadi co-chef...mmg takleh nak larang. Lagi kita kata jangan lagi dia nak buat..sudahnya biarkan, janji saya boleh buat kerja...

1 comment:

Teena Tna said...

Haa, nak masak lauk dia ke...takpe, dia pun nak 'tolong' jugak..

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi