Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 30, 2013

minta dijauhkan

Assalamualaikum w.b.t

hebat2 orang2 kat malaysia skrg ni...
kes tembak mcm dah biasa jer..
cuba tengok paper hr ni berapa kes tembak ada?
huhu
tak puas hati kasi tembak ya...gangster sungguh
takut weh..
senang pulak tu seludup barang terlarang...
tak takut apa2 dah...bukan boleh tangkap senang2 org yang buat tu:-(
Ya Allah, aku mohon perlindungan dari Mu, jauhkan keluarga ku dari musibah itu...
betul orang cakap kalu kita takder masalah dgn orang nak takut apa, tapi kalau kes tersilap orang tu macamana pulak?huhu nauzubillah min zalik


p/s takziah untuk semua keluarga yang terlibat:-(

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi