Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

November 05, 2014

Kisah anak2

Assalamualaikum w.b.t

Tengok anak bertuah ni, kecik2 takmo duk dlm carseat..dah besar ni nak la pulak....
letih seharian ikut ibu pergi kerja-sekolah cuti.
yeayyy untuk syahmi...
dah diapers free untuk malam...
jenuh jugaklah...nak kena dukung ke bilik air...
kadang bila kita pun tak sedar tu ada jugaklah terbabas..apapun tahniah syahmi...bit late than kakak.
peace yooo...
saniy pulak..tunggu masa nak makan...
huhu kesian tengok dia bila kita duk makan..kemain duk usha...adoila...
sabar ya dik..nnt ibu prepare makanan adik..
sekarang ni menjejes jer airliur dia...nak naik gigi pun iya jugak...orang tua kata gatal gusi...
ibu nak cari blender...psssttt abah bulan ni budget lebih ya...nak beli blender:-)
soriii takder gambo terbaru adik saniy :-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi