Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 11, 2015

selamat datang ya Ramadhan

Assalamualaikum w.b.t

pejam celik tup2 dah nak puasa...yang belum ganti puasa tu cepat2 la ya..16/06 ni kita tengok anak bulan..dah tak boleh ganti puasa dah...
insyaAllah 18/06 ni puasa lah kita:-)
harap2 puasa kita tahun ni lebih baik dari tahun sebelum.
rindu puasa tahun lepas sebab tahun lepas masa puasa masih dalam cuti bersalin...syok la duk rumah. Tahun ni kena berkejar balik kerja lah...kami pulak pesen tak suka makan yang beli ...seboleh mungkin nak masak sendiri...walaupun simple2. Takpe semua tu ada ganjaran kan...masak untuk keluarga tambah lagi bulan puasa yang ganjaranya berlipat kali ganda...

apa menu paling best kalian ya?
kalau  saya apa pun okay...bihun goreng pun takper....hiks. kuih-muih biasanya jarang saya makan...tapi buatlah jugak macam onde2...sagu gula melaka....ketayap...

bestnya puasa....Ya Allah, temukan kami dengan Ramadhan Mu.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi