Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 01, 2008

::2007::

Jan
  • Tahun baru 2007

  • 1/2 year keje D'Naidi

  • keje...keje...keje


Feb

  • Bos ke SUDAN

  • Keje ngn another manager

  • Agak mencabar gak ngn pengurusan manager itu

  • terlalu banyak conflict berlaku


Mac

  • Bos balik dr SUDAN

  • bulan ni berkisar tentang perkahwinan

  • macam2 happen semua tentang perkahwinan

  • pilih @ tak


April

  • Tuk sedara dtg & tinggal kat rumah (smpi la skrg) donno maslh apa

  • Org baru dtg dlm hidup ku

  • 23.04.07 aku jadi tunang kepada SAZLI HISYAM. Tersangat la simple majlis tuh.

May

  • Nothing much
  • My JJM smpi

June

  • segala persiapan ongoing
  • utk majlis tu nanti kami sekeluarga decide utk buat majlis kesyukuran since dah lama tak buat.
  • start shopping
  • attend kursus kawin hehehe baru terhegeh2

July

  • masih dlm persiapan

Ogos

  • 80 % siap
  • 9 dulang hantaran
  • mula cari bahan utk hiasan dulan hantaran
  • eksiden...JJM dah tercalar

Sept

  • Setel utk HIV test...mak ai susah no nk kawin la ni...
  • setel borang2 yg berkaitan...
  • Puasa...

Oct

  • hahaha ni la bulan catat sejarah besar dlm hidup aku...im already married on 14/10/07. Sah la jadi milik mutlak SAZLI HISYAM. Walau tak kenal mana...& sepanjang bertunang x pernah kuar bersama & asyik gaduh kat tepon konon tak sekepala la tuh...tp dh bersama baru aku tahu perangai nya....i'm feel in love with him la....semoga perkahwinan kami diberkati Allah sepenjang hayat kami...sedih time tu....maklum aku ni rapat ngn mak & masa aku hanya ngn mak je sblm tu..."tp takpe mek inysaAllah Tie dekat ngn mek sokmo. Doakan kebahagian Tie mek deh."(FYI aku ni org kelantan lorrr)

Nov

  • Kehidupan baru...aku baru belajar

Dec

  • huih cepat sungguh masa skrg ni kan. aku rasa baru je aku wish kawan slmt tahun baru...ni dah end of the year....so far tahun bnyk gak la achievement dlm hidup aku. Tp dlm alam pekerjaan takder achivement pun...insyaAllah tahun depan aku improvekan lagi alam pekerjaan aku....tp apa yg aku wish 90% dapat lor...alhamdulillah....end
  • episod baru dah bermula...so jumpa lagi insyaAllah 2008. Banyak gak azam aku utk 2008. Semoga aku dipermudah kan Oleh Allah. Azam tu biar aku sorang jelah yg tahu ya.
  • Bulat kan TEKAD,Banykakan USAHA. InsyaAllah.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi