Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 31, 2008

apa erk?

hehehehe...
sejak dah ada blog sendiri ni malas pulak aku rasa nk wat entry...hmmm. hr2 just jenguk2 blog org. ntah rasa apa ntah. sedangkan bnyk ceritera sebetulnya. jalan2, makan2, ziarah2 dll. (eleh mcm la ramai yg baca blog aku kan). Tujuan aku wat blog ni pun just nak lps tension je sebenarnya. yelah klu kita marah (bkn marah betul pun,geram jer) someone, bos kita sekali pun bukan diaorg tahu pun. tu yang best blog ni. tu je tujuan aku. selain tu blh gak la kongsi apa2 maklumat apa2 kan. betul idak? tp aku suka sgt baca & jelajah blog org. blh tahu mcm2. resipi....fashion...tmpt2 yg syok....tips2...dll. lg2 klu yg tuan punya blog tu update entry dia all the time...tu yg aku tak sabar nk baca cerita apa plk yg dia nk publish. hmmm. since aku ni nun jauh di pantai timur,so harapan aku nk jumpa bloggers yg feveret tu ssh la sikit, tp aku harap mereka semua tak kisah aku jenguk blog mereka all the time. nasib baik tenet kat ofis ni bagus laju plk tuh...tima kasih bos. pastu bos aku plk mana kisah aku nk bertenet all the day, tp keje mesti siap. thanks again. Tp klu aku rajin aku pun nk update all the time. InsyaAllah.
p/s Al Fatihah untuk arwah Rosli Khamis (Loloq) & Dato' Ishak Baharom (x-mufti selangor) Semoga rohnya dicucuri rahmat & bersama d'kalangan org beriman. amin

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi