Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 17, 2008

mimpi

hahaha...pagi2 si shazwan dtg jumpa aku..dia single lg. asyik dok tanya no phone budak atas ofis kitaorang yang baru stat keje bln dec lps. tp aku tak kasi no budak tu even aku tahu no tu....dia marah btl ngn aku. then pagi ni dia dtg jumpa aku lagi...aku ingat nk tanya no budak tu lagi tap dia ckp dia mimpi jmp ngn sorang girl then girl tu bagi no h/phone kat dia. suddenly dia ingat no tu then try make a call. nk jadi cite connect la plk ngn 014 & 013 xxxxxxx. dua2 owner pompuan. tp tak sempat cakap di putuskan oleh org itu.. sungguh la frust si shazwan nyer...hehehe nasib ko la We. Cuba la lagi. nk cari soulmate ni bukan senang tau...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi