Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 31, 2008

Makluman & jaga2

Awas dengan PENIPU di INTERNET (kpd mereka yg biasa beli online)

last week i saw an ad in ebay.com.my which selling n95 8gb with very cheap price. interested with the price, then i send him an e-mail to confirm i would like to buy the phone.. he rejects when i ask to do cod, because that was our first deal. he said, he only do cod with his previous buyer.. then i said ok.. i transfered the money rm 1k++ to him last week ago, jan 16.. then i asked him to sms me after he shipped the item.. and he gave me the tracking no.. ED887163701MYand today, am thinking why poslaju takes it so long? one week already, but why my stuff isn't coming yet? then i called poslaju nilai by phone (because am staying at nilai) , just want to track my stuff, and poslaju said the tracking no is not on their list..right now, am trying to call the seller by phone, but it doesnt active... :cry: :cry:

i will let you know about the seller:

Name: En. Mat


For the bank references:

Name: Mohd Isa Bin Ismail

A/c: CIMB BANK 1408-1254-9905-21IC

No i/c: 651013-10-7165

so please beware of this seller..
anda juga boleh ker blog yang berkongsi masalah yang serupa dimana mereka telah di tipu oleh mamat ini mengunakan modus operandi yang sama.semoga anda tidak ditipunyaAWAS….PENIPU BESAR DI INTERNET

Sahabat sekalian,AWAS! Jika anda pernah berurusan dengan IBLIS yang bernama JASMI BIN SHAHRUDDIN dan MOHD ISA BIN ISMAILIBLIS ini adalah penipu besar dan telah memperdayakan ramai insan terutama di kalangan pengunjung setia di ebay.com.my dan lelong.com.my.Sesiapa yang pernah ditipu oleh IBLIS ini dipersilakan membuat report polis dan consumer tribunal.Salah sorang mangsa (Noriszan) telah mencipta satu blog mengenai si iblis laknat ini. Jika anda salah seorang mangsa atau bakal mangsa sila baca blog beliau.http://jasmi-victims.blogspot.com/Banyak cerita mangsa malaun ini.Mari kita banteras dan hapuskan IBLIS PENGKHIANAT ini dari muka bumi.MODUS OPERANDIIBLIS ini membuat tawaran barangan murah di ebay.com.my dan lelong.com.my. Dengan tawaran harga murah ramai yang terpedaya. IBLIS ini mengaku barang murah sebab underwater (kastam rampas). Selepas berbalas email dan sms, IBLIS ini siap bagi nombor akaun cimb dan nombor ic sekali. Selepas bayaran dibuat, maka si IBLIS LAKNAT ini terus offkan handphone. Kita tunggulah barang bagai nak gila.Saya adalah pengunjung setia di ebay.com.my selama bertahun-tahun dan banyak jugak barang yang saya beli di sana, tapi semuanya ok. Tiba kat si IBLIS ni terus sangkut. Saya difahamkan IBLIS ini telah menipu ramai orang dengan kerugian beribu-ribu RM. Saya sendiri terkena RM seribu lebih.

Sila baca kisah kerugian mangsa lain di:


Pihak berkuasa tolong TANGKAP IBLIS ini dan hadapkan ke muka pengadilan. Sudah beberapa report dibuat. Jangan buat kami hilang kepercayaan.

TOLONG KAMI BANTU KAMI….HAPUSKAN IBLIS SI PENIPU BESAR INI


Sila sebarkan maklumat kepada rakan-rakan anda atau selitkan ke dalam blog anda.wallahua'lam

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi