Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 07, 2008

nothing

last whole week mmg bosan. takder apa yg menarik. weken kt rmh MIL. tak pgi mn2. cuma pg sabtu bw MIL beli barang dapur....uihh sedih plk bl tetiba aku teringat kat MEK. Yelah sblm kawin aku n mek mmg selalu kuar sesama...bawa dia gi shoping la jln2 la ziarah la...sekarang jarang2...sedih nya....aku harap apa yg aku buat sekarang berbaloi. Aku harap sgt aku dapat jadikan MIL aku tuh sama cam MEK. nk treat she same as my mother no compare2. Aku bersyukur sgt sb abg blh buat camtu kat mak aku. cuma aku je kadang2 mesti nk lebihkan mek aku...almaklum la lm sgt dok bawah ketiak mak ni la jadinya. dah kawin pun masih nk dok bwh ketiak mak. InsyaAllah aku nk treat dia (MIL) sama mcm mak aku sendiri. So weken ni takder gambo yg menarik la nk diletakkan. Kebetulan plk abang keje. Tp aku ada citer menarik utk dikongsi bersama....psl lembu peliharaan kami. Nnt aku cite nk kn amik gambo dulu baru best. so stay tuned deh.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi