Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 17, 2008

jejak kawan2 lama

emm..dah lama sebeno nya aku nak cari balik x-smtpc SPM1998 & x-smketereh PMR1996. Ada yg dah jumpa tp x reply pun msg aku. aku cari kat friendster...facebox...myspace. tp tau jelah kan kat situ semua pki nma ntah apa2. so dikit sgt lah yg jumpa. mana lah korang semua ni ilang erk. sekarang mesti dah keje & dh berkeluarga kan. sonok nyer klu dapat jumpa balik kan. lps skol semua menghilang. masing bawa hal sendiri jumpa pun secara tak sengaja kat mana2 & masing nk cepat tak dan nk b'sembang ke apa ke...zairie,ct,asbi,maziah,shida,aida,che su,zura,yus dll aku harap sgt dpt berjumpa kalian semua.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi