Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

April 14, 2008

Anis::Atiqah::Aqilah

3 org budak tu ank buah aku...
ank angah...
dok johor...
mlm td ada call...
hmmm kepoh tul...
tnya mcm2...
x terjawab aku...
tp best layan budak2 ni...
taknak balik ke wei...
Mok Ti kamu ni kesunyian....
rindu la korang semua...
nasib kat umah mak ni ada budak ngaji quran...
blh la hibur kan diri ngn telatah dorang...

1 comment:

ita.itu said...

ala ciannyer..rindu ek..

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi