Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

April 02, 2008

R.I.N.D.U

emmm serius aku rindu sgt2 skrg ni.....rindu kat mak,adik,kakak2 ku, anak2 buahku....ntah nape la...aku mmg la tinggal ngn mak lagi sekarang ni...tp kan 2 mgu ni MIL aku ke Kedah so aku kn stay kat umah MIL sb takde sape kat situ....lm nau aku rs walaupun 2 mgu...even hr2 aku jmp mak aku tp still perasaan tu ada....mcmn la aku nk tngal umah sendiri nanti...tatau laa....tp serius aku takleh la tak tgk muka mak aku even sehari pun aku dah rasa lain macam je...& pagi ni aku tak sempat balik umah dia sb bangun lambat....abg je gi hantar bekpes utk dia...ohhh aku rasa lmbt nau nk ptg nk tgk muka dia...ngada kan...tp itu la hakikat nya aku...org lain aku taktau la...emmm kakak2 aku plk bila nk balik kg ek...anak2 dh skolah susah la skit kan...dok jauh2 sgt..klu tak cuti sekolah mn blh balik...pastu klu yg nk exam besar cuti pun ada tution plk...huh nk kn tgu raya la jawab nyer...dorang rindu tak eh kat aku??? Apa pun aku mmg rindu mereka semua....anak2 buah aku....keletah mereka tu buat aku sengih sensorang.....fadli, husni, nabihah, izati, anis, aiman, najmi, syahirah, atiqah, aqilah, athirah & aqif korang ingat kat Mok Ti ke tak weiii...korang balik nnt Mok Ti belanja ok....

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi