Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

April 01, 2008

Sufiah Yusof

kenal kan ngn budak tu

....aku rasa ramai yg tahu kisah dia...






budak pintar maths yg terpesong....dulu kita bangga ngn budak ni sb mak dia asal M'sia even dia tak pernah balik Mesia pun....tp 2-3 hr lepas sekali lg kecoh (lps bnyk kali dah kecoh citer bdk ni) yg dia jd pekerja s**s...hadoiii apa la nasib budak ni kan....Allah dah anugerahkan KEPINTARAN utk dia tapi tgk lah apa jadi...klu tak digunakan sebaiknya.....hidup ni klu tanpa iman pasti musnah. Nauzubillah...
Macam2 kan...kecoh pasal filem FITNA yg menghina Islam....pasal journalist terkenal murtad...huh takut nya....kita patut sentiasa minta Allah tetapkan iman walau apa keadaan sekali pun....

1 comment:

Anonymous said...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi