Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

April 21, 2008

ujian sungguh

hehehe.....bukan ujian berat mn pun....
demam looo....
ingt weken blh la jalan2 ke apa kan...
huh dibuat nya demam la plk....
semalam pun dtg keje ngn moody....
balik keje thn sakit smpi peluh2 dlm kete...
aircond on tuh...
apa ntah...
smpi rmh smlm terus tdo.....
dkt nk maghrib br sedo...
tu pun abg kejut....
sakit seh...smpi nangis2
abg kasi minum air halia baru ok skit...
gastrik ku serang balik lah tu...
hadoi laaa....
sian abg aku....
kasih betul dia....segan plk aku rasa....
sb aku mcm ngada2 plk....tp serius smlm aku rasa mcm nk cabut2 je pinggang & perut
sakit Tuhan je lah yg tahu...
biasa klu gastrik tak la camtu....
apa2 pun hari ni aku dah ok....
nikmat plk aku rasa ada suami & mak....
nasib aku tngal ngn mak....blh manja2....hahaha
mesti kakak2 aku jeles klu tahu ni...
nasib ar sapa suruh kawin org jauh...
tgk adikmu ini...ikut perintah bonda tau...
tak bnyk songeh....kekekkek
apa2 pun aku hargai sgt perhatian mereka berdua semalam.....nikmat sungguh...

1 comment:

ita.itu said...

kena rajin makan ubat ye dik

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi