Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 06, 2010

oldies

Jenguk FB tadi...huhu jery tag gambo lama ni. Masa ni mmg aktif tak ingat la ngn netball. Muka pun legam hangus dek penangan sang mentari. Best time tu..belajar memang kelaut la...asyik ngn netball jer. Tapi enjoy. Emm rasa nak tengok balik jer album lama.Takpe ada masa weken ni kita selongkar balik. huhu. Rasa2 kenal tak saya yang mana?




2 comments:

Anoy said...

hohohooo ko player dulu ek. pesal kat ipoh tak turun? hehehe

shaliza said...

dila;ada jugakla aku turun,ko jer yang tak ingat,gambo pun ada nanti aku up time kat ipoh pulak ya.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi